15 Oct 2009

Би дуртай


Би дуртай

Өглөө бүр би нарыг харах дуртай
Өдөн дэрэн дээрээсээ цонхруу ширтэх дуртай
Наран яг адилхан гийх ч өнөөдөр бол өөр
Намайг яг адилхан ээх ч өнөөдөр бүр ч таатай

Өдөр бүр би тэнгэрийг ширтэх дуртай
Үүлэн доогуур дүүлэн нисэх шувуудыг ажих дуртай
Тэнгэр үргэлж хувирч олон янз болох ч
Тэндээ л жигүүртэн шувууд илүү эрх чөлөөтэй

Орой бүр би оддыг харах дуртай
Онцгой гэрэлтэх нэгэнтэй нь бодлоороо ярилцах дуртай
Одод хааяа үүлэн цаагуур орж надаас нуугдахад
Олон мянгаараа нь гялалздаг Монголоо нь би санан гансрах дуртай

Шөнө бүр би хайртай хүмүүстэйгээ уулзах дуртай
Шүлэг нойрон дахь драмын гол дүрд тоглох дуртай
Найруулагч нь хэн гэдгийг би огтхон ч мэдэхгүй ч
Намайг өнөөдөр Ромео болгооч гэж орон дотроо нууцхан хүсэх дуртай

Өглөө бүр би нарыг харах дуртай

2009.10.15 10 цаг 10 мин Энхбаяр