21 May 2009

Одоохон ...



Сонс анд минь чи намайг
Солгой бодлын дунд тэнтчих миний
Согтуудаа нь биш эрүүлдээ
Солиорсондоо биш бачуурсандаа нь гаргасан үгсийг минь
Сонс анд минь чи сонс

Үгссэн мэт бөөгнөрч чуулаад
Үүлс тэнгэрийг халхалхад
Үүрд энэ хэвээр үлдэх мэтээр
Үзэсгэлэнт хөх тэнгэрээ нь санан гансранам ...

Зуун зууны өмнө ухаантнууд
Зуурдынх гэж хэлсэн байтал
Тэвчээрийн утсыг минь хөрөөдөх чимээ
Тэнд хол биш энд хангинаж байна

Мянга мянганы өмнө мэргэдүүд
Мятаршгүй хүлээ гэж айлдсан байтал
Цагийн урт зүүний хөдлөх чимээ
Цавчиж байна тэвчээрийн гинжийг минь

Би тэнгэрийн цагаан амьтан биш
Би тэнгэсийн ховор загас биш
Би нэвтэрсэн бумба биш, лам ч биш
Би нээг их ухаантан ч бишээ

Гэхдээ

Нэг сэхээд хэсэг жаргадаг
Нэжгээд жаргаад нэвсхийн ойчдог
Орчлонгийн жам одоо ч үйлчилнэ
Оддын гялалзах нь өдөр л үл харагдана

Одоо удахгүй Монголын цаг ирнэ ...
Орос Хятадын хоорондох зөөлөн сэндвич
Очир эрдэнэнээс илүү хатуу самар болно
Одоо удахгүй Монголын цаг ирнэ ....Одоохон


2009.05.21 19:15 gertee Tokyo